Zwrot podatku z zagranicy Poznań

Biuro rozliczeń zagranicznych Poznań

Internova-Tax świadczy profesjonalne i kompleksowe usługi z zakresu zwrotu podatku z zagranicy, Polakom pracującym poza granicami kraju. Nasza wiedza i doświadczenie wraz z kompetentnym podejściem do każdego Klienta, pozwala nam na uzyskiwanie maksymalnych zwrotów w najkrótszym czasie. Oferujemy pełną obsługę administracyjną państw takich jak Austria, Belgia, Holandia, Niemcy. Z nami zwrot podatku z zagranicy ogranicza się do minimum formalności i maksymalnej oszczędności czasu.

Zwrot podatku z zagranicy to sporządzenia zeznania podatkowego do zagranicznego urzędu skarbowego, którego wynikiem jest odzyskanie nadpłaconego podatku.

Odprowadzony za granicą od Twojego wynagrodzenia podatek może być w różnej wysokości. Są również przypadki, w których pracodawca nie ma obowiązku w ogóle odprowadzać podatku. Dlatego czasem rozliczenie z zagranicy bywa nieopłacalne lub wiąże się z dopłatą. Na wysokość zwrotu podatku wypływ ma wysokość odprowadzonego podatku oraz wysokość sumy globalnych dochodów.

Jeśli zdecydujesz się na rozliczenie z uwzględnieniem ulg podatkowych możesz uzyskać spory zwrot podatku z zagranicy lub uniknąć dopłaty.

Przed sporządzeniem finalnej deklaracji podatkowej, wykonamy dla Ciebie kalkulację zwrotu podatku, po której będziesz mógł zdecydować czy chcesz wysłać rozliczenie do zagranicznego urzędu skarbowego.

Rozliczenie podatku z zagranicy – od czego zacząć?

• Krok 1: skompletuj niezbędne dokumenty – możesz je pobrać z naszej strony, wystarczy wejść w zakładkę Zwrot podatku i wybrać kraj, w którym pracowałeś.

• Krok 2: wypełnij nasz formularz oraz umowę i załącz potrzebne dokumenty – do rozliczenia Cię z zagranicznym urzędem skarbowym potrzebujemy pewnych danych, które musisz wypełnić. Załącz kartę podatkową z danego kraju (Jaaropgave, Lohnsteuerbescheinigung, Lohnzettel, Loonfiche) i zaświadczenie o dochodach podbite w polskim urzędzie skarbowym. Jeśli masz problem z wypełnieniem dokumentów – skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci także sprawdzić, czy przysługują Ci ulgi podatkowe.

• Krok 3: Przekaż nam komplet dokumentów - wyślij go samodzielnie do naszego biura lub zamów kuriera na nasz koszt – reszta formalności należy już do nas. Jeśli nie wiesz na jakim etapie jest Twoja sprawa, skontaktuj się z naszym biurem.

Poniżej przedstawiamy terminy na rozliczenie podatku z zagranicy dla osób mających taki obowiązek:

Termin złożenia zeznania podatkowego w Niemczech: 02 października.

Termin złożenia zeznania podatkowego w Holandii: 01 lipca.

Termin złożenia zeznania podatkowego w Austrii: 30 kwietnia.

Termin złożenia zeznania podatkowego w Belgii: 30 czerwca (osoby zameldowane na stałe); 4 listopada w przypadku tradycyjnego rozliczenia lub 2 grudnia, jeżeli składasz zeznanie elektronicznie.

W czym się specjalizujemy?

Internova-Tax specjalizuje się w zwrotach podatku z zagranicy oraz wszelkich usługach z tym powiązanych. Jeśli jest taka potrzeba zrealizujemy dla Ciebie również:

• rozliczenie Pit36+zg do polskiego urzędu skarbowego,

• rejestrację konta bankowego w zagranicznym urzędzie skarbowym,

• zwrot dodatku do ubezpieczenia Zorgtoeslag z Holandii,

• rozmowę telefoniczną z niemieckim, holenderskim, austriackim lub belgijskim urzędem skarbowym,

• tłumaczenia pism.

Nadpłacony za granicą podatek odzyskujemy nawet za lata wstecz.

• Austria - rozliczamy 5 lat wstecz

• Niemcy - rozliczamy 4 lat wstecz