Zwrot podatku z zagranicy Rzeszów

Biuro rozliczeń zagranicznych Rzeszów

Zastanawiasz się, jak przebiega cały proces ubiegania się o zwrot nadpłaconego podatku z zagranicy? Skontaktuj się z nami – napisz lub zadzwoń. Nie zostawiamy żadnych pytań bez odpowiedzi, a powierzone nam zadania wykonujemy w sposób sumienny i terminowy. Z Internova-Tax nie musisz bać się skomplikowanego urzędowego języka, ponieważ przekształcimy go dla Ciebie na proste i zrozumiałe formuły.

Pomożemy Ci odzyskać podatek z Niemiec, Holandii, Austrii i Belgi.

Dokumenty niezbędne do rozliczenia podatku to:

  • Formularz Internova-Tax,

  • Karta podatkowa z kraju, w którym pracowałeś,

  • Zaświadczenie o dochodach podbite w polskim urzędzie skarbowym (znajdziesz je w naszym formularzu).

Komplet dokumentów, który wymagany jest przez zagraniczny urząd skarbowy, możesz pobrać z naszej strony internetowej. Możemy też wysłać go do Ciebie na wskazany adres pocztą.

Opracowanie otrzymanego od Ciebie kompletu dokumentów zajmie nam maksymalnie 3 dni robocze. W pierwszej kolejności wykonamy dla Ciebie bezpłatną kalkulację aby poinformować Cię ile zwrotu podatku z zagranicy otrzymasz. Następnym krokiem jest sporządzenie deklaracji podatkowej i wysłanie jej do zagranicznego urzędu skarbowego. Średni czas oczekiwania na zwrot podatku to 3 do 6 miesięcy.

Przedstawiamy krótką instrukcję, jak wygląda proces rozliczenia podatku z zagranicy z Internova-Tax. Pamiętaj, że nasi pracownicy są w stanie pomóc Ci na każdym etapie tego procesu – od kompletowania dokumentów, po kontakt z zagranicznym urzędem.

Rozliczenie podatku z zagranicy – od czego zacząć?

  • Krok 1: skompletuj niezbędne dokumenty – możesz je pobrać z naszej strony, wystarczy wejść w zakładkę Zwrot podatku i wybrać kraj, w którym pracowałeś.

  • Krok 2: wypełnij nasz formularz oraz umowę i załącz potrzebne dokumenty – do rozliczenia Cię z zagranicznym urzędem skarbowym potrzebujemy pewnych danych, które musisz wypełnić. Załącz kartę podatkową z danego kraju (Jaaropgave, Lohnsteuerbescheinigung, Lohnzettel, Loonfiche) i zaświadczenie o dochodach podbite w polskim urzędzie skarbowym. Jeśli masz problem z wypełnieniem dokumentów – skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci także sprawdzić, czy przysługują Ci ulgi podatkowe.

  • Krok 3: Przekaż nam komplet dokumentów - wyślij go samodzielnie do naszego biura lub zamów kuriera na nasz koszt – reszta formalności należy już do nas. Jeśli nie wiesz na jakim etapie jest Twoja sprawa, skontaktuj się z naszym biurem.

Oprócz rozliczeń zagranicznych, nasze biuro Internova-Tax zajmuje się również wszystkimi dodatkowymi usługami z tym powiązanymi.

Jeśli potrzebujesz, nasi specjaliści zrealizują dla Ciebie:

  • rozliczenie Pit36+zg do polskiego urzędu skarbowego,

  • rejestrację konta bankowego w zagranicznym urzędzie skarbowym,

  • zwrot dodatku do ubezpieczenia Zorgtoeslag z Holandii,

  • rozmowę telefoniczną z niemieckim, holenderskim, austriackim lub belgijskim urzędem skarbowym,

  • tłumaczenia pism.

Więcej informacji na temat dodatkowych usług znajdziesz w zakładce Inne usługi.

Skontaktuj się z naszym konsultantem telefonicznie, e-mailowo lub sprawdź zakładkę Nasze Punkty i znajdź najbliższy dla siebie Punkt Obsługi Klienta Internova-Tax.

Formularz kontaktowy

Skorzystaj z gotowego formularzu podatkowego i wprowadź niezbędne dane podatnika.

Click Here
Ochrona danych osobowych*
Polityka prywatności*

Administratorem Państwa danych osobowych jest INTERNOVA-TAX, ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, NIP: 7542755951, REGON: 160039185. Przetwarzamy Państwa dane w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość wysłaną za pomocą formularza kontaktowego.

Copyright © 2023 Internova-tax