Zastanawiasz się, jak przebiega cały proces ubiegania się o zwrot nadpłaconego podatku z zagranicy? Skontaktuj się z nami – napisz lub zadzwoń. Nie zostawiamy żadnych pytań bez odpowiedzi, a powierzone nam zadania wykonujemy w sposób sumienny i terminowy. Z Internova-Tax nie musisz bać się skomplikowanego urzędowego języka, ponieważ przekształcimy go dla Ciebie na proste i zrozumiałe formuły.
Pomożemy Ci odzyskać podatek z Niemiec, Holandii, Austrii i Belgi.
Formularz Internova-Tax,
Karta podatkowa z kraju, w którym pracowałeś,
Zaświadczenie o dochodach podbite w polskim urzędzie skarbowym (znajdziesz je w naszym formularzu).
Komplet dokumentów, który wymagany jest przez zagraniczny urząd skarbowy, możesz pobrać z naszej strony internetowej. Możemy też wysłać go do Ciebie na wskazany adres pocztą.
Opracowanie otrzymanego od Ciebie kompletu dokumentów zajmie nam maksymalnie 3 dni robocze. W pierwszej kolejności wykonamy dla Ciebie bezpłatną kalkulację aby poinformować Cię ile zwrotu podatku z zagranicy otrzymasz. Następnym krokiem jest sporządzenie deklaracji podatkowej i wysłanie jej do zagranicznego urzędu skarbowego. Średni czas oczekiwania na zwrot podatku to 3 do 6 miesięcy.
Przedstawiamy krótką instrukcję, jak wygląda proces rozliczenia podatku z zagranicy z Internova-Tax. Pamiętaj, że nasi pracownicy są w stanie pomóc Ci na każdym etapie tego procesu – od kompletowania dokumentów, po kontakt z zagranicznym urzędem.
Krok 1: skompletuj niezbędne dokumenty – możesz je pobrać z naszej strony, wystarczy wejść w zakładkę Zwrot podatku i wybrać kraj, w którym pracowałeś.
Krok 2: wypełnij nasz formularz oraz umowę i załącz potrzebne dokumenty – do rozliczenia Cię z zagranicznym urzędem skarbowym potrzebujemy pewnych danych, które musisz wypełnić. Załącz kartę podatkową z danego kraju (Jaaropgave, Lohnsteuerbescheinigung, Lohnzettel, Loonfiche) i zaświadczenie o dochodach podbite w polskim urzędzie skarbowym. Jeśli masz problem z wypełnieniem dokumentów – skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci także sprawdzić, czy przysługują Ci ulgi podatkowe.
Krok 3: Przekaż nam komplet dokumentów - wyślij go samodzielnie do naszego biura lub zamów kuriera na nasz koszt – reszta formalności należy już do nas. Jeśli nie wiesz na jakim etapie jest Twoja sprawa, skontaktuj się z naszym biurem.
Oprócz rozliczeń zagranicznych, nasze biuro Internova-Tax zajmuje się również wszystkimi dodatkowymi usługami z tym powiązanymi.
rozliczenie Pit36+zg do polskiego urzędu skarbowego,
rejestrację konta bankowego w zagranicznym urzędzie skarbowym,
zwrot dodatku do ubezpieczenia Zorgtoeslag z Holandii,
rozmowę telefoniczną z niemieckim, holenderskim, austriackim lub belgijskim urzędem skarbowym,
tłumaczenia pism.
Więcej informacji na temat dodatkowych usług znajdziesz w zakładce Inne usługi.
Skorzystaj z gotowego formularzu podatkowego i wprowadź niezbędne dane podatnika.
Administratorem Państwa danych osobowych jest INTERNOVA-TAX, ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, NIP: 7542755951, REGON: 160039185. Przetwarzamy Państwa dane w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość wysłaną za pomocą formularza kontaktowego.