Zwrot podatku z zagranicy Lublin

Jeśli chcesz rozliczyć się z podatku z Niemiec, Austrii, Holandii lub Belgii i otrzymać zwrot to skontaktuj się z naszym biurem podatkowym.

Biuro rozliczeń zagranicznych Lublin - co nas wyróżnia?

Nasz zespół składa się wyłącznie z wykwalifikowanych księgowych, posiadających uprawnienia. Umowa z naszym biurem jest czytelna i przejrzysta, opracowana w sposób korzystny dla Klienta. Opłaty dokonujesz dopiero po podpisaniu umowy z naszym biurem.

Naszym Klientom oferujemy wsparcie na każdym etapie współpracy. Nie zostawiamy żadnych pytań bez odpowiedzi, a powierzone nam zadania wykonujemy sumiennie i terminowo. Z Internova-Tax nie musisz bać się skomplikowanego urzędowego języka, ponieważ przekształcimy go dla Ciebie na proste i zrozumiałe formuły.

Co jest potrzebne do rozliczenia podatku z zagranicy?

  • Formularz Internova-Tax,

  • Karta podatkowa z kraju, w którym pracowałeś,

  • Zaświadczenie o dochodach podbite w polskim urzędzie skarbowym (znajdziesz je w naszym formularzu).

Odeślij do nas komplet dokumentów, a wtedy my zajmiemy się resztą. W momencie gdy posiadamy dokumenty, a usługa zostanie opłacona, przystępujemy do sporządzenia zeznania podatkowego. Wysyłamy je osobiście do odpowiedniego zagranicznego urzędu skarbowego. Średni okres oczekiwania na decyzję i zwrot podatku wynosi ok. 3 do 6 miesięcy. Decyzja podatkowa przychodzi bezpośrednio na adres Klienta i widnieje na niej kwota przyznanego zwrotu oraz informacje dotyczące konta bankowego.

Nadpłacony za granicą podatek odzyskujemy nawet za lata wstecz.

  • Austria - rozliczamy 5 lat wstecz

  • Niemcy - rozliczamy 4 lat wstecz

  • Belgia - rozliczamy 3 lata wstecz

  • Holandia - rozliczamy 5 lat wstecz

Przygotujemy Twoje rozliczenie uwzględniając wszystkie dostępne ulgi podatkowe oraz w oparciu o aktualnie obowiązujące prawo podatkowe.

Gwarantujemy prawidłowość złożonego wniosku o zwrot nadpłaconego podatku z zagranicy.

W celu rozpoczęcia procedury sprawdź zakładkę Nasze Punkty i znajdź najbliższy dla siebie Punkt Obsługi Klienta Internova-Tax. Na miejscu uzyskasz niezbędne informacje dotyczące procedury, kosztów oraz wysokości zwrotu.

Oprócz zwrotów podatku z zagranicy realizujemy wszelkie inne usługi z tym powiązane. Jeśli potrzebujesz, zrealizujemy dla Ciebie:

  • rozliczenie Pit36+zg do polskiego urzędu skarbowego,

  • rejestrację konta bankowego w zagranicznym urzędzie skarbowym,

  • zwrot dodatku do ubezpieczenia Zorgtoeslag z Holandii,

  • rozmowę telefoniczną z niemieckim, holenderskim, austriackim lub belgijskim urzędem skarbowym,

  • tłumaczenia pism.

Dodatkowo dla pracujących w Niemczech, Holandii, Austrii i Belgii uzyskujemy zasiłki rodzinne – Kindergeld i Kinderbijslag.

Zwrot podatku z zagranicy oraz zasiłki na dziecko, które wpływają na konta naszych Klientów, to tylko częściowa rekompensata za pracę w innym kraju.

W Internova-Tax nie musisz wypełniać skomplikowanych formularzy w obcym języku. Nasi pracownicy wykonają to za Ciebie. Pamiętaj, że jeśli masz pytania lub wątpliwości to jesteśmy po to, aby Ci pomóc.

Skontaktuj się z naszym konsultantem telefonicznie, e-mailowo lub sprawdź zakładkę Nasze Punkty i znajdź najbliższy dla siebie Punkt Obsługi Klienta Internova-Tax.

Formularz kontaktowy

Skorzystaj z gotowego formularzu podatkowego i wprowadź niezbędne dane podatnika.

Click Here
Ochrona danych osobowych*
Polityka prywatności*

Administratorem Państwa danych osobowych jest INTERNOVA-TAX, ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, NIP: 7542755951, REGON: 160039185. Przetwarzamy Państwa dane w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość wysłaną za pomocą formularza kontaktowego.

Copyright © 2023 Internova-tax